هنعيش – عبدالله البدر
وقال ياهوه يا اما مافيش
اسيبو ازاي ده حاجه ما تجيش
ده روحي انا
ده اللي بيه لقيت سنين حياتي جمال
ما فيش كلام في وصفه اتقال
حبيبي جمالو فوق ده خيال
خطفني انا
هنعيش هنعيش
وما يلزمنيش
لو ثانيه ما يبقاش جمبي
هيدوب وهدوب
ماهو ده المطلوب
ده حبيبي و واخد قلبي
قلبي ليه وبيه هعيش سنين قدام
تفوت معاه ما عدش كام
دي احلى حياه واحلى كلام
حبيبي انا
مهما فات معاه
ده وقت ما حسش بيه
ده حلم انا عيشت مستنيه
لقيت قلبي مشاورلي عليه
بحبه اناقلبي داب وساب معاه مشاعرو تعيش
وقال ياهوه يا اما مافيش
اسيبو ازاي ده حاجه ما تجيش
ده روحي انا
ده اللي بيه لقيت سنين حياتي جمال
ما فيش كلام في وصفه اتقال
حبيبي جمالو فوق ده خيال
خطفني انا
هنعيش هنعيش
وما يلزمنيش
لو ثانيه ما يبقاش جمبي
هيدوب وهدوب
ماهو ده المطلوب
ده حبيبي و واخد قلبي
قلبي ليه وبيه هعيش سنين قدام
تفوت معاه ما عدش كام
دي احلى حياه واحلى كلام
حبيبي انا
مهما فات معاه
ده وقت ما حسش بيه
ده حلم انا عيشت مستنيه
لقيت قلبي مشاورلي عليه
بحبه انا
لا يوجد تعليقات حالياً