عاطف وفاتن – تامر حسني

مراتك دي ام عيالك
وهي دي في الدنيا باقيالك
متجرحش يوم مشاعرها
ومتقولش خيرها فغيرها

دي مراتك ام عيالك
ولو انت امك داعيالك خليك شاب سيطره
ومتخليش واحده من اياهم تجيبك هوب لورا
يا عاطشف يا فاتشن منور يا ابو الكبالن

نادو علي عريسنا الأمور
يا عاطشف يا عاطشف
قولو لعروستنا مبروك
يا فاتشن يا فاتشن
يا ويلو اللي ينسه مراتو
ويعمل غلطه حياتو

اصحى وفوق يا برنس
اصحي وفوق يا مدير
ركز بقي يا كبير
وخليك جدع وكفاءه
وكفايه بقي تتشاقى

اياك تبيع الدهب وتاخد مكانه زلط
بيتك حرام يتخرب وتعيش عالطول في غلط

تات تات تاتا تاات
يا عاطشف يا عاطشف
تات تات تاتا تاات
يا فاتشن يا فاتشن

مراتك دي هي الليله يا عاطشيف
وهي اللي لامه العيله يا عاطشيف
و هي اللي واقفه وساده و جنبك وقت الشده
ليه العك ليه وانا وحشه ولا ايه
ليه العك ليه وانا وحشه ولا ايه

عاطف يا عاطف يا تيفه يا طفطف
من النهارده هنبطل نستظرف
انسي اي واحده عرفتها يوم من الايام
ركز بس في حياتك في ولادك ركز في المدام

و لو ضميرك نايم قوله هوبا اصحي يلا وفوق
متخليش مراتك الحلوه تاخدك من امك و ابوك

ومتعملش اللي يدينك
ومتمشيش ورا شيطاينك
دي هي اللي بتحبك

طب قسم يا فناناس حلاوتك يا فناناس
و طول فالتقسيمه ورقصني طبل و زمر

طب بيسي بيسي بيسي
و ابعد كده عن قميصي
طب بيسي بيسي بيسي
قول يا شقلشا

وعلي رأي المثل قال يا قاعدين موقفتوش ليه

0