وفاء
الكلمات: 2
1/1
وش الخير – احمد سعد & وفاء
قوليلي مين غيرك جامع الأمان و اللين بنظرة و كلمتين حلوين دة أنا لو عشت الف سنين هلاقي أنا فين جمال زيك و أنا فين هلقى رفيق للروح يكون مأوى لقلبي و بيه أنا أستقوى على الأيام و في الشدة بيسندني كدة...
وانا لوحدي – وفاء
بقيت أميل للوحدة وقلة الظهور بقيت أرتاح وأنا لوحدي وبعيد عن أي ناس بقيت أسكت تملي وأغيب وسط الحضور مابقتش أحب أفضفض أحكي مابقاش ينفعني ناس بقيت أسكت تملي وأبعد عن أي دور مابقتش أحب أفضفض أحكي مابقاش ينفعني ناس ومكسور قلبي...
1/1